Pengikut mogok lapar

Friday, October 2, 2009

Si Pencuri.


"Kesian aku tengok pencuri tu."



Tiba-tiba aku bercakap.
Semasa yang lain sedang asyik tengok WWF malam tadi. Aku pun pelik kenape aku panggil dia pencuri. Walaupun kesalahan tu tak terlalu berat dan masih boleh dianggap normal...
Sekurang kurangnya normal bagi aku...

Kawan-kawan lain bingung sekejap.
Semua tengok muka aku dan kemudian tengok ke Tv semula..
Mane tawu mungkin aku maksudkan Pencuri tu ade dalam tv...


10saat dah berlalu,


tapi aku masih tak menerangkan kejadian yang berlaku. Mulut aku terlalu malas nak bercakap dan mata aku hanya tertumpu kepada pencuri tu.

Dan diorang pun terlalu malas untuk amik tahu hal yang aku cakapkan tadi. Semua kembali fokus kepada Battista yang sedang panjat tiang gelanggang dan membuat gerakan 'Supleks' kepada Bigshow dan sekaligus satu Gelanggang Roboh..Menakjubkan...



Akan tetapi mata aku masih tepat memandang pencuri itu.




Mencuri serpihan kuih raya.



P/s: Aku tak tahu ape bende ini. Tapi yang penting kau tetap seorang Pencuri.

7 comments:

e f a said...

sian kat pencuri tue..
dye lapar!!

ariza said...

ak fhm perasaan die-pencuri.
kalu ak jd die pn ak curik jgk.

lala said...

haha .
pencuri yg kcik .
comel laa .
ngee :D

ashmiracute said...

jangan la kejam sgt ngan si kenit tue:p

mimie hamiza said...

e2 nmeyer ttmu serangga yg x d undang dtg brye..
haha..
xpew2..mule2 curi kuih rye..
psni kamu jgn lpe kasi wit rye kt die ye b4 die lek..
haha..
:D

kenzo said...

hahaa, nih kalau letak 2kupang kat atas dye pon konfem penyek..haha

deaLov@ said...

bkn seorang pencuri lar... tp seekor pencuri...heh