Pengikut mogok lapar

Wednesday, March 17, 2010

Kes dibuka semula.


Okey,
Aku kembali semula kerumah.
Kerana gagal membuktikan yang Piah bersalah.

Kes ini telah dibuka semula.
Terpaksa aku mencari dan mengkaji semua bukti yang ada.
Meneliti semuanya. Ya, semuanya... Dan akhirnya aku dapat penyebab utama yang membuatkan Piah "pengsan".
iaitu:

Whiskas.
Makanan kegemarannya.
Ada musuh meletakkan "ubat tidur" dalam makanan beliau.

Hal ini terbukti,
setelah dicuba kepada Kucing Jiran, Abu.
inilah hasilnya...





Abu yg terkena sumpahan.




Untuk menguji keberkesanan ubat pelali, pintu kereta dibuka...

Masih pengsan.



Setelah enjin hidup,
Reverse hingga ke pintu depan,
Baru Abu terjaga...

Keliru.




Masih Keliru.




Akhirnya tersedar dan marah aku..





Jadi...
Konklusinya disini, bukan Piah ataupun Abu yang bersalah...


Atau salah siapa yang tak mahu study??

8 comments:

Pipi Muncet said...

kau yg salah malas study, salahkan abu dgn piahh plakk. pirah lalala

kenzo said...

ahahah,
mane adela..
aku tak penah salah kn sape2 tau..;P

::smaku:: said...

lame tak tengok abu. kurus jugak je bile nak gemok balik nih.

kenzo said...

asek pegi mengawan je, mane tak kurus..haha

farra said...

hmmm..

abu boleh digandingkan dengan kucing betina aku si daniella utk filem terbaru 'eman mmg pemalas kan abu ?'

tajuk dia :D

Kenzo said...

hahah,
ape plakk..haih,

aku sgt rajin tahu..;P
daniella kau cun tak?
bleh la kacuk2..haha

farra said...

cun gila macam tuan dia;P

kenzo said...

ouh..
tak jadi la..

bahaha