Pengikut mogok lapar

Wednesday, July 14, 2010

and the winner is





Memang aku saja ambil gambar yang nampak muka Torres.
Tak rugi juga baju jersey yang dibeli dengan harga RM40.00 termasuk postage. Aku akan nikmati kegembiraan ini selama 4 tahun.

Mungkin lebih dari 4 tahun sebab masa tu aku berumur 24 tahun. Mempunyai seorang bini dan sebiji kereta Mitsubishi Lancer. Aku boleh ceritakan saat-saat ini kepada anak sulung dan mungkin juga 2 anak sulung. (kemungkinan kembar)


Harap lagi 4 tahun aku akan lebih berguna kepada masyarakat, negara dan agama.

5 comments:

rupiah said...

awat piala world cup tu lain?
anyway depa kata spain menang bola offside, betul ka? pengadil berat sebelah, betul ka?

Nor Liyana Mohamad Rosly said...

Torres memang kacak ;)

kenzo said...

mak: alah orang kalau dah kalah tu memang bnyk sgt alasan.. mcm england la, kesian bola masuk reff ckap tak masuk.. tapi spain tetap menang.. ;]

liyana: ahaha, tepat sekali! :D

farra said...

torres tak kacak pun.

err jap, awalnya abg eman nak khwin ? :p

kenzo said...

torres kacakk lahhh! :D
ala-ala owen wilson gitu..;]

hee,
mestilah..kawin muda romantik tahu..haha, leh dating dlm kampus..:D