Pengikut mogok lapar

Wednesday, October 27, 2010

The Advantage.

Disebabkan ramai yang tengah pening kepala kerana Final Examination,
aku akan manfaatkan kelebihan aku yang boleh balik rumah sewaktu minggu peperiksaan.

Ya,
aku sekarang berada dirumah!
jadi jangan terkejut, inilah kebolehan yang ada pada seorang senior. Jadi jangan putus asa, nanti bila korang jadi senior mungkin korang juga akan rasa macam ni.

Demam pun makin sembuh,
jadi aku akan cuba untuk tidak tidur sepanjang hari, makan sesuka hati dan gelak sambil menonton video dirumah. (Opss! jangan jeles)



Oh!,
tak lupa juga yang buat aku terkejut bila balik rumah, tiba-tiba ada bayi menangis.
Rupa-rupanya anak Kakyong yang baru sahaja 15 hari lahir kebumi.



Muhammad Alif



Takut betul nak pegang,
nanti terpatah apa-apa habis aku.

7 comments:

Cik Wahida Jumaat said...

btw..aku xbape nk jeles.sbb ak da sebulan free waktu ko exam..yer2..jgn jeles.hahaks

kenzo said...

ahh tak adil!!
ahaha..ala mane best cuti awal2,
lalala~

Cik Wahida Jumaat said...

hahaha..
tapi sengsara..lame benor la nak tggu exam.uitm dh hbis...ak masih lagi belum strt exam

Kenzo said...

ahaha,
wah tu lagi sengsara lahh..:P
nampaknye aku masih lagi
dalam keadaan advantage. ;)

Cik Wahida Jumaat said...

sesungguhnyer sesuatu perkara itu ada kelebihan dan kekurangan.. :)

Kenzo said...

tepat sekali! :))

ajif said...

belajarlah jd bpak org
pgang jgn smpai tepatah ye
=)