Pengikut mogok lapar

Sunday, October 31, 2010

An engineer.

Bunch of idiots.


Siapa cakap aku minat Hindustan,
aku akan letak racun tikus dalam botol air dia. Setahu aku, Wahid sahaja yang memang suka tengok Filem Hindustan tengah hari sabtu & ahad.

Tapi kali ini,
aku macam terpaksa tengok sebab semua movies yang dah copy dalam hard disk dah habis tengok. Ini movie paling last, jadi jangan salahkan aku.

Cerita pasal 3 orang budak yang bakal jadi engineer.
Tiba-tiba passions aku terhadap Mechanical Engineer lebih meningkat. Tak sabar betul nak balik ke universiti dan study untuk last paper.

Harap hidup diuniversiti lebih menarik,
daripada pergi kelas dan balik kelas sahaja.
(Tapi tak mahulah minum arak dan kencing dipintu rumah Pengarah Campus.)

2 comments:

Hamba Allah said...

baru je hbs tgk 3idiot. kelakar! ^_^

kenzo said...

ahaha,
kejap kelakar dan kejap sedih..:)
best betul.