Pengikut mogok lapar

Sunday, January 30, 2011

Nekad.

Baru malam semalam,
lepak dengan member dekat kedai Air Buah hujung simpang rumah. Tak perasan yang cikgu muzik sekolah menengah dulu datang satu family makan sebelah meja.

selamat anak dia pernah tusyen dengan aku,
buat-buat lah tak malu, pergi tegur satu family.


"Cikguu, hee.."
"Lama tak nampak cikgu sekarang. Sehat?"

"Lahh, Aiman ke? cikgu ingat anak cina mana tadi."




lepas je malam tu,
aku takmau tegur dah mana-mana cikgu makan sebelah meja.

malam ni pulak,
Perdana Menteri sendiri ingat aku ni cina.



dan malam ni,
aku takmau email mana-mana Perdana Menteri dah.

6 comments:

syahira abdullah said...

hoohoo lawak weii.
najib? heehee
menteri? heehee
cikgu? heehee
anyway,
slamat tahun baru cine!

ppsssttt : eerrrr.. errrr u mmg bukan cine kn...? =.='

Wahida Jumaat said...

femes betui
hcny

kenzo said...

syahira: adesss, hahah. memang bukan lahh..=.=" saya bumiputera..hahah

wawa: ape plak femes, hahah. happy CNY too! bagi angpau. :)

FH said...

waahh.. mix cina ke? ;DD

anyway , selamat tahun baru cina :P

anamizu said...

cik ana dpt gak email dr najib tuh! ngee~~~

recent post : |drama gemilang buat kat mane???|

Kenzo said...

FH: mane ade mixx ponn, tahh sape cakap mcm cine plak..haduihh, haha.
kasi angpau!

anamizu: ahah, kita serupaaa~~ :P