Pengikut mogok lapar

Friday, August 5, 2011

Budak zaman sekarang

Budak zaman sekarang,
didalam otak mereka automatik ada ini:



Aku dari lahir sampai tingkatan 3,
tak pernah ada talipon. Waktu tu semua perkara karut aku percaya, sampaikan bulu kening jatuh simpan dalam rambut sebab mungkin ada orang minat.

same goes for girlpren,
tingkatan 5 baru nak gatai-gatai, tu pon malu dia tuhan saja yang tahu. Zaman sekarang budak tingkatan 1 pun dah kapel. Sunat pun tak abis kering lagi.

but seriously,
masa dulu-dulu, benda macam ni pun aku boleh percaya.



Sup bunjut berasal daripada pokok.




Sorry,
malas nak edit betul-betul.

5 comments:

lavenderlover said...

so agree..

Juℓi€t ™ said...

hahah sup bunjut dr pokok! hhahaa jg ckp fm 1, darjah 3 pun ade yg stat kapel. budak zmn zkrg lagi terer belum masuk fm 1 mak bapak da ksi Ipad haa.

aleen aiden said...

btul.aku dah form 6 baru reti nak mesra2 dgn laki nih.hak2

ENCIK TIKUS said...

dulu gua selalu buat sub bunjut tue macam batu seremban..

FH said...

same lah -.-" haha