Pengikut mogok lapar

Saturday, May 30, 2009

anak ku dah membesar, ayah syg korang.



Mase korang tak 'lahir' lagi, ayah yang penat cucuk-cucuk tanah dan kira kedalaman yang sepatutnya untuk semadikan benih-benih jagung yang dipilih dengan baik. Walaupun panas dan tak berselipar, ayah tetap kuatkan semangat untuk tanam korang di dalam bumi ini. =D

Ayah tahu, ayah tak selalu jenguk korang,, tapi kasih ayah kepada anak2 takkan terputus. Ayah tetap ingatkan korang walau dimana ayah berada.


Ayah tahu, sebelum ni korang dibesarkan oleh wan ayah, tapi kesempatan cuti ayah yg 2bulan ni.. ayah akan jaga korang dengan sebaik mungkin daripada digigit oleh siput babi sebesar penumbuk tu.




Pagar yang wan ayah buatkan ni pun sangat kukuh berdiri, memang takde lagi siput babi yang berani kacau korang. kalau ayah rajin, ayah nk buatkan korang tembok besar.. xD


Dan bila korang dah berhasil nanti, jangan lupa ayah ye, teringin sangat nk makan jagung bakar yang disapu mentega.. hahaha



ayah tunggu.. ye ayah tetap akan menunggu. =]

2 comments:

seniorita yaya da' bee said...

bagus punye ayah :P kagum2. tapi bab nak memakan anak tu yg agak kejam :P tapi sedap :D agagaga

Kenzo said...

haaa, dah makin berbuah! tunggu lah! ;DD