Pengikut mogok lapar

Wednesday, May 27, 2009

Fedup

12.00 a.m
aku dah masuk tido, harap dapat mimpi indah malam ni.
(pakai selimut,tepuk2 bantal)

12.03 a.m
Toott..tooott..
Hello, kenzo.. aku ader masalah nk crita kat hang nih.. hang dah tido ke??


Aku baru nak tido.. takpe2 crite jela.. knape nih?? mesti pasal awek nih..

a'ah.. Kitaorg gado lagi la.. kali ni dia plak buat hal.. bla bla bla,,

12.30 a.m
Harap aku dapat tido.

12.45 a.m
toott..toott..
Weh, dia kata aku tak sayang dia lagi lah,, kali ni dia mintak betul2
breakup..bla..bla..bla

alah.. hang pujuk la dia dulu..jgn pikir bukan2.. esok pagi dah reda sket marah tu okla kot..

ok, thx.. nanti aku try.

1.15 a.m
Langsung aku dah tak boleh nak tidur,, kene insomnia agaknye..
ini sume pasal 'couple' yang bergaduh.

Dan aku terfikir, mane yang sepatutnye aku pilih;
-----------------------------------------------------------------------------------------
first choice;
Mase aku boleh bersabar lagi dan cuba rapatkan balik org yang kapel;


-Kenapa dia suka tipu aku ?? hah, aku sayang sangat kat dia..
-Maybe dia tipu kau untuk selamatkan relationship korang.. Tapi last2 kantoi..
relaks lah, just forgive her.. Sabar tu penting.


-Dia cakap things change, i've change and our relationship also change..
-people change alot lah.. Kalau dia sayang kau, tak kiralah benda dah berubah pon dia tetap syg.


-I think this is the end of us, huh.. but i still love her.. Ahhh
-maybe dia nak kau pujuk dia kot.. try harder lah.. jgn cepat putus asa..
just show your true feelings..


----------------------------------------------------------------------------------------
Second Choice;
Mase aku dah tak tahan lagi dan fedup with all of this craps ;


-Kenapa dia suka tipu aku ?? hah, aku sayang sangat kat dia..
-Laa, kenape kau tak tipu jer dia balik?? Baru dia rasa ape yang kau rase..
syg doesn't mean kau kene ikut je telunjuk dia.. Be your self lah..


-Dia cakap things change, i've change and our relationship also change..

-memang betol pun..Everythings change, even life. Kau pun kene fikir, macam mane skalipun this thing will happen... sooner or later.. Berdepan dengan kenyataan.


-I think this is the end of us, huh.. but i still love her.. Ahhh
-yeah, you're right. buat ape kau tatang macam mintak penuh orang yg langsung tak hargai kau..
bunge bukan sekuntum, just let her go.. maybe lepas ni you'll get better.

-----------------------------------------------------------------------------------------



i'll prefer the first choice, but if this things gotten bigger and suks,, second choice is the best.

2 comments:

Anonymous said...

ahaha, aku prefer 2d choice, hidup skang ni, takda yg menipu sbb benda baik, mostly nak cover diri from kantoi je. ni opinion aku la. ehee :P up to sape2 yg pk selain dari aku :) PEACE

Kenzo said...

haha btol jgk ckp kau..ngee ;D