Pengikut mogok lapar

Monday, May 18, 2009

Shemale ??

Isnin, 18.may.2009, 11.15pm adalah tarikh keramat bagi aku. For the 1st time in my life aku ternampak orang lebih kurang macam gambar ini lalu depan meja aku makan dalam Restoran Pelita. Dan selera aku berubah,



ini konfem gambar hiasan.




Bukan nak kutuk, just i always ask myself on every weird things happened in my life.
Betul ke perempuan ni? ke lelaki? ke memang genetik? ntahla.. Takkan aku nk pegi depan2 tanye "Sorry, korang lelaki ke perempuan?" sumpah kene makan penampar lepas tu. Tapi tulah, kalau tak tanye, konfem soalan2 bodo macam ni berlegar-legar dalam otak aku...huhh..



I'm not racists, I'm just curious.

2 comments:

Anonymous said...

adoii. ade sebegitu. diorang confius dengan diri diorang sendiri tu . urm, maybe lah :)

Juℓi€t ™ said...

ahaha..yea konpom kne pnampar..haha