Pengikut mogok lapar

Tuesday, May 5, 2009

Teka Teki


"IKAN APE YANG LAGI BESAR DARIPADA IKAN PAUS??"


Teka-teki yang agak bangang dan sampai kluar air mate aku disebabkan tergelak dengar soalan teka teki nih.. dalam loghat kedah, dengan selamba kawanku berkata "Weh, hang nak tau tak, ikan apa lagi besaq daripada ikan paus?".. huishh... pelik jugak mula-mula aku pikir,,,, ikan apa nih??
ada ikan lagi besar ke?

5minit berlalu..

aku giveup, aku pun tanya dia; "Ada ka ikan lagi besaq dari paus?? pelik jugak hang nih"


"IKAN PAUS CELUR TEPUNG."


Dan aku pun balas balik dengan tanya dia pulak "BENDA APA BADANNYA SEBESAR JARI KELINGKING JE...TAPI KEPALA SEBESAR BUAH KELAPA??"


hanya selama 2 setengah minit, dan dia dah giveup,


"IKAN BILIS PAKAI HELMET."

1 comment:

Anonymous said...

ahahahaha...sangat lucu ea :p