Pengikut mogok lapar

Monday, June 8, 2009

Bad Mood

Hari ni hari Badmood sedunia..
dan hari ni jugak semua benda jadi tak kena dengan aku..

Aku harap 'diorang' bace blog ni dan maafkan aku.





-Budak Keling Misteri. (lingkungan 8-10 tahun)

Pagi tadi selepas aku pergi amek sijil spm dengan member.. kami singgah rumah Cikgu Ros yang dulu ajar aku subjek Mekanikal. Anak Cikgu Ros yg berumur dalam lingkungan belasan tahun turut mengajak kawan-kawan dia datang. Dan salah seorang kawan dia (mungkin jiran sebelah) yang aku rase berketurunan India datang tanya aku satu soalan yang menambah bad mood aku hari tu.


Awak Cina ka Melayu??

(pehal budak ni tanye soalan pelik camni?)

Hahh? Adalaa..buat apa aku bagitau hang. Pi main jauh-jauh..

(Budak tu masih berdegil. Panggil kawan-kawan dia dan tanya soalan sama.)

Ehh2, abang nih Cina ka Melayu hah?

(kalau dia tanya time aku ade mood takpelaa, tapi time tu mmg otak aku bermasalah sket)

Aku kira sampai 3, hampa tak lari aku curik cokelat hampa... 1...2.....3....!!


Semua budak2 tu lari menjerit-jerit.. tapi aku tetap nak tangkap budak yg 1st tanye
soalan bangang tu... Dan aku terus Ngapp cokelat KitKat kat tangan dia.


Dan dia hampir nak Menangis..






- Machine's Operator TmNet


Connecting...

Verifying Password and Username..

Error 708, the account has expired..



Time aku nak online jugaklah Streamyx buat problem.. Memang siap la..
Tengah-tengah bengang tu aku call 100.


Untuk Perkhidmatan Telefoni dan Data Sila Tekan Satu

(tak tahan lambat sangat terus aku tekan 'Dua' )


Harap Maaf, Perkhidmatan Kami tergendala Seketika. Sila cuba sebentar lagi.

(Fuhh, keluar je ayat tu lagi la aku nak marah.. urghh and at last..)

Woihh, pesal aku taleh online !! Harap korang Bankrapp !! arghhh..


dan aku terus letak.
Ntahla diorang dengar atau tak ape yang aku jerit tadi...kuat pulak tu..
Tapi i'm lucky sebab malam ni tibe-tibe je elok Streamyx !! =]





-Nana dan Brian dalam HarianMetro,Rap, Isnin, 8 jun 09.



Tengah Hari yang panas, aku duduk dalam rumah.
dan aku ternampak sebatang pen diletakkan atas Akhbar Metro.

dan akibatnya,


Nana dapat misai dan janggut...

Brian dapat eye blush dan rambut afro...





Aku tawu aku salah. I'm not perfect.
Banyak lagi perkara yang tak diingini berlaku. ni je yang dapat aku tulis.
Yang lain, di Sensored kan.. Hehehe

3 comments:

Juℓi€t ™ said...

dapat mkn kit kat free..ngee2

kaori-chan said...

haha.
lwak ah ang ney.
cyan ang naa.
tp tape cz aku tau ang melayu.
hehe

Kenzo said...

ahaha, thx! ;]