Pengikut mogok lapar

Sunday, June 7, 2009

Hantuuu

Aku paling tak suka tengok cerita hantu kat dlm panggung wayang,

sebab selalu aku tengok wayang mesti tiket pukul 11.30 p.m dan habis pukul 1.30 a.m

ni yang aku tak tahan.. bile nak balik rumah, aku kene lalu jalan yang sunyi sepi, hampir dengan kubur. Actually, takdela hampir dengan kubur sangat.. tapi perasaan aku je bile malam2..sejuk..
mesti rase 'something' yg akan berlaku..

and that night, mmg happened..





malam tu malam isnin, (selalunya malam jumaat yg 'keras' nih..) tapi malam isnin jugak aku 'ternampak' bende tu. Kejadian nih berlaku lepas aku solat magrib di surau..

aku jalan kaki.. sebab dekat je surau tu dengan rumah aku.. dan sampai ke satu simpang,
aku kene lalu bawah satu Pokok Ketapang.. pokok tu ramai dah kawan2 aku cakap memang 'keras' tapi aku kuatkan semangat aku untuk lalu bawah pokok tu...



dan aku lalu..

keadaan sekeliling sangat sunyi..

memang sangat sangat sunyi.. sebab bunyi cengkerik pon aku tak dapat dengar..



dan bila aku sampai jer rumah... aku rase macam ader 'lembaga' yg ikut aku. Mungkin
daripada Pokok Ketapang tu..


dan Hari Ahad tu jgk, Jam tepat pukul 9.00 malam,
aku ternampak lembaga yang sangat dasyat dan rambut jambulnya terurai-urai,




si Ceplos kat tv 9



memang menakutkan.

5 comments:

shanashazlenna said...

benci arr ngan ko.. aku tertipu!!!

Kenzo said...

lahh, aku tak tipu la.. ini betol2..
bukan cobaan, =]

awan hitam. said...

haha.
ang dret wat suspen aw.
cehh :P

Kenzo said...

hahah, alah ble lagi mau saspender.. lalala~~

leE said...

hahah..ni da tak takot da..aha..
lawak la wei..haha..cube bygkan klu u lari lintang-pukang..memang xtra odinary punyer lawak..aha!