Pengikut mogok lapar

Saturday, July 11, 2009

Maria, bertahan ye...

Maria sangat comot,
aku terpakse cuci Dia dengan bersih..huh.. ini mungkin sebab Rumah Sewa baru aku yang banyak habuk.. Dah sapu banyak kali pun berhabuk lagi.. Masuk hari ni, rasenye dah hampir 6 bulan aku bersame Maria, sangat berjasa kepada aku, heh.. tapi bile aku cuci, Dia semakin kotor, bukan semakin bersih.. tak paham aku.. takkan la 'colour' turun kot.. tak mungkin.... Maria bukan calang-calang.. susa nak jumpa Maria nih, kat pasar malam pon konfem takde, hehe..

Aku rase ini mesti sebab Mesin Basuh tu yang kotor, yela mesin lame kan..huh.. kesian btol Maria..


Terseksa disebabkan Penyepit.

Takpe, nanti aku beli Chloroc kita mandi same-same ya, ;D

6 comments:

yayacantspellchicken said...

comel maria kau, nanti aku culik, kau jangan cari aku ye, kau buat2 je tak tau. uhhu :P
dok umah sewa ea :) aku dpt ostel tapi tak dapat subsidi. uhhhu :( takpe2 , aku diet :D

kenzo said...

ahaha, jgn la culik ohh.. tu jela yg aku ader, ;[

erm, aku kolej pon tak dpt.. subsidi pon tak dpt..huu..

masak sendiri jela.. eheh

seniorita yaya da' bee said...

ahahaha result ok pun tak dpt ea? ramai freshie la ni ek. uhuhu. :) rajin2 masak ea :) ehee

Kenzo said...

itulahhh, tak lalu dah ohh..
makan nasi goreng hari hari...huhu

camni kene pekene Nandos pulakk lah...lalala~

Qiel Disaster ! said...

alolo.
cyan maria ang.
ang gne laa VANISH.
hakahk

Kenzo said...

a'ah! lupe plak aku pasal vanish! hahah.. takpe2 nnti aku try, ;D