Pengikut mogok lapar

Friday, August 20, 2010

Karipap


Entah kenapa,
selalu sangat tersilap beli,
mungkin aku kena lebih berhati-hati.

Tak tahu bezakan karipap sardin dan inti ubi.

Serius aku tak suka sardin.

7 comments:

. mimie . said...

karipap inti sardin lbh ringan compare to karipap inti ubi.


klw mls nk rse brt die, tanya je dkt penjual 2. cnfirm x salah beli lg pasni.hee ;)

Nor Liyana Mohamad Rosly said...

sardin sedap ape.. ;)

nikmahamirah said...

situasi ni pernah jd kat aku jugak.benci.tak suke inti sardin.

lenkali, tanyela dulu kat org jual.

Anonymous said...

sbb tu-lag hang tanya aku suka inti sardin ke inti ubi.

peh. anti-sardin rupanya!


maap,

aku si sardin's lover.

B.

kenzo said...

mimie: hahah, okay nanti try timbang..:P nk tanye segan..haha

liyana: ahah ala tak sesedap inti ubi..hee

nikmah: ahah, yela2..nnt try tanye takpon cari tulisan "sardin"

B: ahaha, mmg sebab tu ponn..:P adeh, sardin tak sdapp lahh!

rupiah said...

agak2 engkau kalau tanya, maruah kau jatuh ke sebab tanya karipap tu sardin atau ubi tiba2 dia jawab inti keledek....makan ajelah

kenzo said...

hehe,
abang tu sebok sgt layan org lain,
beli & bayar je, tu tak sempat.. :D