Pengikut mogok lapar

Friday, November 19, 2010

Pengubat.

Setelah berumur 20tahun.
terjumpa benda yang boleh disorok senyap-senyap. Buat muka macam tak bersalah, kunyah satu persatu. Inilah yang aku cari selama ni:



Hello Panda cookies


korang akan rasa berbaloi bila beli.
pengubat segala jenis penyakit yang berkaitan dengan sosial.

dan memang perlu makan senyap-senyap.
sebab sepacket besar berharga lebih dari RM12.00.

5 comments:

m i n ae said...

eheh uuu i igt kt sini je ade jual biskot ni ohh. haha, kt msia pn ade ehh :P

kenzo said...

haaa,
patot la mahal ohh,
transport punye charge lah ni..
haa, nanti belanje tau. :)

hamzah ian said...

tak pernah gua makan.. sedap eh?

yaya said...

Selalu makan buskut magic jehh. KEsian tak? HEHE

Kenzo said...

hamzah: sedap! serius patut rasa. :D

yaya: biskut magic yg macam mane nih? rasa magic tak? hahah