Pengikut mogok lapar

Monday, February 28, 2011

Bila benci jadi suka.


3 tahun lalu,
Pernah aku sendiri yang cakap.



"Ni air bodoh ape ni? tak rase ape-ape pon"



cukup cepat buat keputusan,
aku sendiri rasa geram bila tengok ada orang beli Teh Krisantimum. Macam dah takde air kotak lain nak beli, ape yang sedapnye entahla.

dan selepas 3 tahun,
baru aku sedar yang air ni lah paling sedap dan boleh hilangkan dahaga lepas main futsal. Tak sangka air yang memang aku tak suka dulu dah jadi favourite sekarang.



"Ketentuan tuhan tu agung, daripada yang kita paling benci boleh jadi yang paling kita sukai. Alhamdulillah"

4 comments:

aleen aiden said...

aku sker ayat last skali tu.deep.hu3

Kenzo said...

ahah,
thx! :P

FH said...

waaahh. ni memang air fevret! <3 haha tak manis sangat, tak tawar sangat. en en

Kenzo said...

ahahh, yup yup.
sedap betul bila minum lepas main bola..:DD