Pengikut mogok lapar

Wednesday, March 30, 2011

Putus asa itu amalan syaitan.

Hey, you there.
are you okay?

biasalah tu,
cubalah kuat sikit ya.

ye, saya faham.
memang susah.
tapi susah ni la yang nak cerita
dekat anak masa tua nanti.

susah ni lah yang dewasakan kita.

ye, saya faham.
saya bukan ditempat awak.
kalau boleh, memang saya nak.

sebab baru saya tahu apa yang awak rasa.


kuatlah sikit, tak macho betul.

6 comments:

Anonymous said...

takkan nk cerita kita gagal pastu tak lepas.

syahira abdullah said...

huh mesti kuat semangat yer

kenzo said...

anonimos: memang nak cerita kita gagal dan tak lepas. Lepas tu bangun dan usaha sampai berjaya.

syahira: tq tq, :)

FH said...

macam faham, tp macam tak faham.. hehe
pape pun, kuatkan semangat. kate lelaki~ ;pp

Kenzo said...

ahah, kuat kuat! :D

Kenzarah Zhetira Alam said...

Hmmm... Saya tak paham apa maksud saudara. Ternyata bahasa Malaysia dan bahasa Indonesia itu benar2 berbeda, ya?