Pengikut mogok lapar

Saturday, April 2, 2011

Perubahan.


Musim Salji.



Musim Luruh.



Musim Bunga.



Musim Taktau.



Merujuk gambarajah diatas,
faktor keadaan sekeliling memberi kesan kepada bentuk fizikal kucing. Bulu kucing yang kesejukan takkan sama dengan bulu kucing yang kepanasan.

Sama juga dengan aku.
apabila perubahan musim hujan kepada musim panas berlaku, tiba-tiba aku demam.

9 comments:

FH said...

kalau musim panas ke musim sejuk berlaku? ;p
hmm, skrg memang musim demam dan sakit2 en.. kat sini ramai yg sakit tekak.

Kenzo said...

lah yeke?
bukan, dia mcm bila "pertukaran" musim tu, tu yg demam kot..haih,

hahah.

rupiah said...

kucing kat rumah kita musim beranak pinak dan musim anak mati. Dah 2 ekor mati. 4-2 = ?

kenzo said...

wahhh!
alaa, kan eman dah kuatkan semangat diaorang tu..mati jugak ke last-last? adeh

zarifah efa pahmi said...

gambar kucing kau yang terbaru mana??
nak tengok,
hehe,

Kenzo said...

efa: ahah, wehh! lama tak nampak..haa, mana pergi ni?

nanti aku upload kan ehh,
special utk hg..haha

LiyaNa NaNa :) said...

comel nye kucing !

zarifah efa pahmi said...

hehe..biasala busy banyak kan..
okay aku tungguu..:)rindu kt kucing..

kenzo said...

liyana: haha, nakk boleh juall :P

efa: haa, nanti ehh..bz sket la skrg ni, tak sempat nk buat ape..final final..haha