Pengikut mogok lapar

Wednesday, April 13, 2011

21 guns.

"eh, kau nak pegi mana ni?"
"pergi ke surprise party aku la."
"aik..kalau tu surprise party kau, macam mane kau tahu.."



Dah lame aku tak tengok gambar masa kanak-kanak dulu, macam mana boleh ada dekat kakyang entah la.

kali ni aku bagi korang tengok.
Memang dari kecik lagi, aku la mastermind dalam semua benda jahat. Buli azim, sorok selipar azhar, ejek ecam dan lastik ijat adalah perkara biasa.

mungkin tu sebab mak ecam panggil aku "yahooo" dari kecik, sampai masuk asrama.
aku pun tak paham sebab apa, terikut tv banyak sangat kot. Selamat dah tak jahat macam dulu, tapi masih tak nampak apa-apa sumbangan yang aku bagi dekat dunia.



terima kasih manusia semua eh, sebab bantu aku hidup 21 tahun dimuka bumi.

6 comments:

EiNa SakiNah said...

eppy besday aiman :)

Anonymous said...

1- pi daftar mengundi
2-jgn berangan nak jadi ustaz biar ustaz berangan nak jadi macam ko
3-matangkan fikiran, lebih bertanggungjawab

-emak

Nor Liyana Mohamad Rosly said...

Selamat hari jadi, semoga dimurahkan rezeki. Semoga dunia menjadi ladang amal untuk tuaian akhirat insyAllah..

zarifah efa pahmi said...

selamat hari mandi..semoga jadi ustaz berjaya..:)

Wahida Jumaat said...

pacik kenzo..hepi bfday...semoga panjang umo.dirahmati selalu.. :)

...huh... said...

slamt hari jadi...lme ak xsinggah blog kau...smoga allah sntiasa dgn anda..smoga keberkatan sntiasa mengalir dlm hidup anda..^^