Pengikut mogok lapar

Monday, August 24, 2009

Roller Coaster

"Wahh tingginye Roller Coaster tuhh!" "Jom naik lahh,," "Best best, camni memang tak balik laaa kita,"


Roller Coaster.
Kalau korang rase yang Roller Coaster ni best. Bagi aku tak.
Sebab aku agak trauma bile tengok gambar Roller Coaster. Terbayang-bayang bende yang rumit dan menyusahkan.

Mase aku kecik, memang aku suke naik Roller Coaster dekat Genting Highland. Segale ade bende boleh naik semua aku nak naik. Tapi sekarang tengok pon dah tak lalu. Rase macam ada bende yang menyekatkan kegembiraan aku.

Sampai kadang-kadang aku tergelak seorang diri. Kenapa aku belajar ni? Perlu ke? Mungkin aku kene sabar lagi, sabar dan sabar. Mungkin jugak suatu hari nanti aku akan jumpa manfaatnya.




Dynamics, Ketakutan Para Jurutera.



Dan sampai sekarang aku masih tak jumpa ape kaitan Roller Coaster di kulit buku ini.

3 comments:

baNANA;) said...

cpt la sambung citerr

Juℓi€t ™ said...

haha....
patut laa..
takut skru tercabut eyyy..
ahahaa

ariza said...

menarek, pndai org 2 pileh cover.