Pengikut mogok lapar

Tuesday, November 3, 2009

My name is

Okay,
setelah lebih kurang 19 tahun hidup didunia ni.. Banyak aku jumpa orang yang cuba menyamar jadi aku.. Geram betul.. Cuba korang perhatikan betul-betul..



Tokoh Tadika Kemas.



Kerja tak senonoh!? Selamat aku tak buat.




Tringin plak nak ade Kek nama Aku..Hee



Sumpah ni bukan aku.



Budak kene denda.






Okay, ini hanya Jawatan Kosong.



'Generasi Emas' disini tidak bermaksud Warga Emas ya.


Ada yang bagus dan ada yang tak.. Selalunye jarang orang yang dekat dengan aku nama dia sama dengan aku. Jadi aku anggap akulah pemegang utama saham amanah ini.

Tapi sekarang, makin lama makin ramai plak orang guna nama ni.. Nampaknya aku makin tenggelam.. Tenggelam ditelan zaman.. Mungkin memang aku sendiri yang tak nak dikenali sangat. I'm a lowprofile person you know..

Eh, tapi betul ke diaorang yang tiru aku? Ke aku yang tiru diaorang??? Ke aku je yang nak sangat masuk Tv,Majalah atau Radio nih?? Hahah

3 comments:

Anonymous said...

haha. sangat perasan kah anda. :)
nnt nak boh nama anak aku aiman lah. ahaa

Kenzo said...

hahah, tidakk.. satu lagi penyumbang kepada kejatuhan ku... ahaha

Juℓi€t ™ said...

hahah perasaan perasan yg extreme ahahah =P