Pengikut mogok lapar

Sunday, February 21, 2010

Si North Pole


Termenung?


Masih seperti begitu.
Kau tetap tak pernah berubah.
Dari aku cuti, sampailah aku balik. Kau tetap macam ni. Takde kawan nak teman.

Sudah lah.
Sampai bila nak Termenung?
Tunggu dan lihat takkan dapat ubah apa-apa.



. . .


. . . . .


. . . . . . .



Dan keesokan harinya aku terkejut.
Dia sudah pun ada kawan:

Teh O' Ais Hafizan.


Ouh,
Okay..Baguslah kau dah ade teman.
Harap korang Happy. Kau kene jage dia elok-elok.

Sekarang tinggal aku.
Pandai nasihat orang, diri sendiri sama sahaja.
Lupakan saja. Selamat tinggal.

4 comments:

. mimie . said...

hohO..suda tebal ais tue..
ble mau cuci peti ais tue cik abg oi..
huu..

anywy sgt cumel la snowman tue..hee ;)

::smaku:: said...

bawak bawak la defrost peti ais tu...

farra said...

kenapa post kau comel2 ?

sgt comel :DD

kenzo said...

to mimie: eheh, itula..balik2 trus dah penuh semacam..haih,

to smaku: tak payah defrost, len kali nk mkn ais kepal buat je, ;D

to farra: Aku kan comel, tak tahu ke? ahaha..