Pengikut mogok lapar

Wednesday, March 3, 2010

Berhenti BerKalau.

SSsikiiitt je lagi nak dapat!!!

Kalau lah aku dapat mesti best...
Kalau lah aku ada masa sikit je lagi...
Kalau lah benda tu tak jadi, dah lama aku...
Kalau lah semua benda boleh patah balik...


Kalau, Kalau...


Sudahlahh,
Tak payah lagi nak cakap "Kalau-kalau" dengan aku.
Semua benda dah ditakdirkan. Tuhan tu Maha Adil, dia tahu dan semua benda jadi atas ketentuannya. Jadi buat apa nak risau? Rezeki dah ditetapkan masing-masing.


Aku tetap bersyukur.


Kalau nak ikutkan "Kalau", "Khinzir pun boleh terbang."

2 comments:

farra said...

kalau kau belnja aku ais kepal pun style jugak :D

kenzo said...

hahah,
ape nih kalau2.
jum2 dtg penang blannje kau trus. ;]