Pengikut mogok lapar

Tuesday, August 3, 2010

Bersyukur.

Alhamdulillah.
Sejak 2-3 hari ni aku dah mula boleh tidur awal. Walaupun mimpi agak macam-macam (Semalam boleh pulak mimpi ada buaya dan ular dalam rumah.) Sekurang-kurangnya mimpi ni lagi okay daripada sebelumnya.

Tambah pula ada banyak rakan-rakan yang datang teman aku tidur:



Misbun




Mazlan




Markisa




Marilyn Monroe




Mariah Carey




Mereka semua berjaya buat aku tidur awal.
Tapi yang selalu teman aku tiap-tiap malam adalah Maria. Cuma semester ni aku hantar dia balik sebab rumah terlalu berhabuk dan takut Maria kotor. Walaupun tiada beliau disini, aku tetap bahagia disamping keluarga.


Keluarga Bahagia



Tiba-tiba rindukan Maria.

6 comments:

Anonymous said...

APE KAU NIH-.-
SUKE POST PELIK2 LA NYAH

yg benar,orkid.

kenzo said...

ahaha,
cik cilia orkid lah! :P
lame tak nampak kamu..hee~

rupiah said...

patutla cari sarong bantal hilang satu...wei sarong bantal tak matchingla

kenzo said...

hahah,
ala nk matching2 sangat buat ape.
janji boleh tidur dah la. ;)

mimie said...

1 ekor lembu, 2 ekor lembu, 3 ekor lembu..zzZZzz..gud nyte, HAHA! ;D

markisa sgt chumel dgn topi chef d ats kepalanye! =)

kenzo said...

ahaha,
markisa mmg comel dan pndai memasak..:P